Luotsi-webinaarisarja: Nuorten vaikuttajaryhmät – uhka vai mahdollisuus?

13.11.2024 -
Verkkokoulutus
Ilmoittautuminen päättyy:
12.11.2024
Koulutukset vuosittain: 2024

Koulutuksen kuvaus

STEP-opintokeskuksen järjestämän Luotsi-webinaarisarjan teemat liittyvät ajankohtaisiin seurakuntien päätöksentekoa koskeviin asioihin sekä ilmiöihin, jotka vaikuttavat seurakuntien tulevaisuuteen. Webinaarien tavoitteena on tukea seurakuntien luottamushenkilöitä ja tarjota näkökulmia seurakunnan päätöksenteon ajankohtaisille asioille.

Luotsi-webinaari ke 13.11. 2024 klo 17.15–18.30
Nuorten vaikuttajaryhmät – uhka vai mahdollisuus?

Nuorten vaikuttajaryhmät ovat tärkeitä seurakuntien toiminnassa, ja niiden toimintaan kannattaa panostaa monipuolisesti ja yhteisöllisesti.

• Miten seurakunnat voivat tukea Nuorten vaikuttajaryhmiä?
  • Millaisia kokemuksia on saatu Nuorten vaikuttajaryhmien toiminnasta?
  • Millaisia haasteita on kohdattu ja miten niihin on vastattu?

Webinaarissa alustaa Johanna Nyman, osallisuussuunnittelija Lasten ja Nuorten keskuksesta. Kommenttipuheenvuoron pitäjinä Lenni Pulkkinen, nuorten vaikuttajaryhmän jäsen, Vihdin seurakunta ja Vilma Niemi, vs. kappalainen Peräseinäjoen kappeliseurakunnasta.

Lähetämme ilmoittautuneille osallistumislinkin webinaaripäivän aamuna. Tilaisuutta ei tallenneta.

Luotsi-webinaarisarja jatkuu keväällä 2025.

Kohderyhmä

Seurakuntien luottamushenkilöt ja johtavat viranhaltijat

Kustannusten lisätietoja

Webinaari on maksuton.