Godly Play

Godly Play on kokonaisvaltainen Raamatun kerronnan ja tuntemisen sekä hengellisen matkakumppanuuden toimintatapa, joka sopii käytettäväksi kaikissa ikäryhmissä lapsista aikuisiin.

Godly Play kutsuu tutustumaan kristinuskoon ja Raamattuun kertomusten, tutkimisen, ihmettelyn ja toiminnan kautta. Kristillinen traditio tulee osaksi omaa elämänkokemusta ja mahdollistaa myös oman spiritualiteetin tutkimiseen ja tarkasteluun. Godly Play -työskentelyjen pohjana toimivat Raamattuun, kirkkovuoteen ja jumalanpalvelukseen liittyvät kertomukset. Kokonaisuudesta löytyy useita kertomuksia myös pyhimyksistä.

Tilauskoulutuksena Godly Play voi olla muutaman tunnin tai yhden koulutuspäivän pituinen tutustuminen, virallinen ohjaajakoulutus tai olemassa olevan osaamisen päivittäminen ja syventäminen. Koulutuksen pituus määräytyy valitun sisällön ja tavoitteiden mukaan.

Lapsia kirkkovuosi-kertomuksen äärellä

Lisätietoja: