Peruutusehdot ja hintojen lisätiedot

Peruutusehdot

• Osallistumisen voi perua kuluitta viimeistään kaksi viikkoa ennen koulutuksen alkua.
  • 7-13 päivää ennen koulutusta tehdyistä peruutuksista, myös sairastapauksissa, perimme toimistokuluja 50 € (neuvottelupäivissä 25 €) ja muut mahdolliset kulut.
  • Jos peruutus tapahtuu myöhemmin kuin 7 päivää ennen koulutusta tai jätetään tekemättä, veloitamme koko osallistumismaksun ja muut mahdolliset kulut. Lääkärintodistuksella todennetuissa sairaustapauksissa perimme toimistokuluja 50 € (neuvottelupäivissä 25 €) ja muut mahdolliset kulut.
  • Esteen sattuessa toinen henkilö voi osallistua koulutukseen puolestasi, jolloin peruutusmaksua ei peritä.

Peruutukset: koulutukset@step.fi

Hintojen lisätiedot

Pääsääntöisesti osallistumismaksu sisältää koulutuksen suunnittelun, opetuksen ja koulutusmateriaalin. Osallistumismaksu on mainittu kunkin koulutuksen yhteydessä. Koulutuskohtaiset hintatiedot löydät koulutuskuvauksista.

Lisäksi laskutamme ateria- ja majoituspalveluista pääsääntöisesti (koulutuskohtaiset tiedot löydät koulutuskuvauksista):

• Ateriapaketti on kokonaisuus, joka sisältää ohjelmassa mainitut ateriat ilman aamu- ja iltapaloja. Sitä ei ole mahdollista pilkkoa pienempiin osiin.
  • Majoituspaketin hintaan kuuluu majoitus kahden hengen huoneessa sekä aamu- ja iltapalat.

Koulutusjakson täysihoitohinta muodostuu siis ateriapaketin ja majoituspaketin yhteishinnasta.

Majoitus Järvenpään kampuksella on pääsääntöisesti kahden hengen huoneessa. Yhden hengen huoneita on rajoitettu määrä, saatavuus varmistuu koulutusta edeltävällä viikolla.  Yhden hengen huoneesta veloitetaan lisämaksu.

Lisätietoja: koulutukset@step.fi

Järvenpään kampuksen erikoisruokavaliohinnat

Erikoisruokavalioista veloitetaan lisämaksua 3,00 € / päivä, mikäli ruoka-ainerajoitteiden määrä on kuusi (6) tai enemmän, tai kun kyseessä on vegaaniruokavalio tai fodmap. Seuraavista rajoitteista ei veloiteta lisämaksua: laktoositon, gluteeniton tai uskontoon liittyvä ruokavalio.

Lisätietoja: koulutukset@step.fi

Muilla kampuksillamme järjestettävien koulutusten erikoisruokavaliohinnoista voit tiedustella:

Ruokolahden kampus: irma.kosonen@step.fi

Lapuan kampus: myynti.lapua@step.fi

Pieksämäen kampus: sari.kiiskinen@kirkkopalvelut.fi

Alennukset osallistujamaksuista

Kirkkopalvelujen jäsenseurakunnat ja -järjestöt saavat joistakin koulutuksista alennuksen, joka näkyy hinnoittelussa erikseen.

Pidätämme oikeudet muutoksiin.