Lapsiasiahenkilöiden ja osallisuuden parissa työskentelevien koulutuspäivä

Vuosittainen koulutuspäivä kokoaa seurakuntien lapsiasiahenkilöt ja osallisuuden parissa työtä tekevät päivittämään tietojaan ja jakamaan kokemuksia lapsivaikutusten arvioinnista, lapsen oikeuksista sekä lasten ja nuorten osallisuudesta yhdessä asiantuntija-alustajien kanssa. Mukaan kutsutaan myös luottamushenkilöt, jotka toimivat lapsiasiahenkilöinä.

Koulutuspäivässä kuullaan asiantuntijoiden alustuksia, jaetaan hyviä käytäntöjä ja virikkeitä seurakunnan lapsiystävällisyyden sekä lasten ja nuorten osallisuuden vahvistamiseen.

Koulutus sopii lapsiasiahenkilöiden lisäksi niille työntekijöille ja luottamushenkilöille, jotka haluavat kehittää lasten ja nuorten osallisuutta sekä tukea nuorten vaikuttajaryhmien toimintaa ja lapsivaikutusten arvioinnin toteuttamista seurakunnassa tai alueella tehtävässä kunta- tai maakuntayhteistyössä.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan täällä

Tiedustelut:
Päivi Aumala