Perhetoiminta

Iloa ja innostusta seurakunnan varhaiskasvatukseen ja perhetoimintaan!

Olemme aktiivisesti mukana kehittämässä seurakuntien varhaiskasvatusta ja perhetoimintaa kouluttamalla, materiaalintuotannolla ja osallistumalla erilaisiin kehittämishankkeisiin.

Kehitämme erilaisia toimintamalleja kuten Lattiakuvat, Godly Play, Lue kuvaa ja Tutki tilaa. Ideoimme mielellämme kanssasi koulutusta, toimintamalleja ja materiaaleja, jotka palvelevat juuri sinun työtäsi.

Toimimme verkostomaisella työotteella ja teemme laaja-alaista yhteistyötä eri toimijoiden kanssa. Esimerkkinä ajankohtaisesta kehittämisyhteistyöstä on Polku-toimintamalli, jota tehdään laajassa yhteistyössä kirkkohallituksen, järjestöjen ja seurakuntien kanssa.

Tutustu tarjolla oleviin koulutuksiimme tästä. Löydät koulutustarjontaamme myös STEP-koulutuksen koulutuskalenterista 2024.

Lisäksi voit tilata juuri teidän tarpeitanne vastaavan koulutuksen tai kehittämispäivän.

Palvelemme sinua tarjoamalla ajankohtaista ja tulevaisuuden varhaiskasvatusta ja perhetoimintaa rakentavia sisältöjä työhösi! Ota siis rohkeasti yhteyttä kouluttajiimme, niin jutellaan lisää seurakuntanne toiminnan tarpeista!

Kaisa Aitlahti, kouluttaja
kaisa.aitlahti@step.fi