Vaihtoehtona työyhteisön oma koulutus

Kaikki koulutuksemme ovat mahdollista toteuttaa myös tilauskoulutuksina ja ovat mahdollisuuksien mukaan räätälöitävissä työyhteisönne tarpeiden mukaan. Nyt tarjolla on myös konsultaatioita, olemme valmiita tukemaan työyhteisöänne muutostilanteissa ja muun muassa Polku-mallin käyttöönotossa.

Laita yhteydenottopyyntösi alla olevalla lomakkeella tai ota suoraan yhteyttä seurakunnille@step.fi. Jätä lomakkeelle lyhyt kuvaus, minkälaisesta konsultaatio- tai koulutustarpeesta on kyse, niin me osaamme miettiä, kuka meiltä on paras asiantuntija vastaamaan.

Seurakunnille.step.fi avaa koko koulutustarjontamme

Kuvituskuva seminaaritapahtumasta

Ensi vuoden koulutuksissamme on runsaasti muutakin tarjolla. Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää sopivista koulutusmahdollisuuksista omiin ja työyhteisösi tarpeisiin. Voit myös aloittaa tutustumalla sivuillamme olevaan tarjontaan – koulutukset ovat helposti haettavissa ikäkauden ja teeman mukaan.

Tutustu koulutustarjontaamme

Kaisa Aitlahti, tiiminvetäjä, kouluttaja
kaisa.aitlahti@step.fi

Kouluttajien yhteystiedot löydät täältä.

Yhteydenottopyyntö

Lähetä lomakkeella yhteydenottopyyntösi STEP-koulutuksen tilauskoulutuksista.

Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia

Nimi*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.