Haastavat asiakastilanteet suntioiden ja vahtimestarien työssä 

17.3.2026 - 18.3.2026
Tampere
Täydentävä koulutus
Ilmoittautuminen päättyy:
03.02.2026
Laajuus opintopisteinä: 0,5
Koulutukset vuosittain: 2026

Koulutuksen kuvaus

Miten haastavissa asiakastilanteissa säilytetään turvallisuus, hallinta ja rauhallisuus? Koulutus vahvistaa haastavien asiakastilanteiden vaatimaa ennakoimisosaamista sekä vuorovaikutustaitoja, kuten aktiivisen kuuntelun ja empaattisen kohtaamisen merkitystä.

Osaamistavoitteet

Osallistuja

  • ymmärtää aktiivisen kuuntelun ja empaattisuuden merkityksen haastavissa asiakastilanteissa.
  • osaa ennakoida haastavia tilanteita ja varautua niihin.

Kohderyhmä

Keittiötoimen työntekijät, kirkkopalvelutyö (suntiot ja vahtimestarit)

Osallistumismaksu

395

Kustannusten lisätietoja

Kirkkopalvelujen jäsenseurakuntien ja -järjestöjen työntekijät 355 €, muut 395 €. Osallistumismaksu sisältää ohjelman mukaiset ruokailut.

Majoituksesta osallistuja vastaa itse. Original Sokos Hotel Ilveksessä (Hatanpään Valtatie 1, Tampere) on huonekiintiö tunnuksella: BSTEP2026S. Varaukset p. +358 300 870 000, sokos.hotels@sok.fi, www.sokoshotels.fi. Varaukset 10.3.2026 mennessä. Kiintiöhuoneita on rajoitettu määrä.

Koulutuspaikka

Solo Sokos Hotel Ilves, Tampere, Hatanpään valtatie 1

Koulutuksen toteuttaja

STEP-opintokeskus

Tiedustelut:
opintokeskus@step.fi

Peruutusehdot ja hintojen lisätiedot