Haastavat asiakastilanteet suntioiden ja vahtimestarien työssä
Koulutuksen kuvaus
Miten haastavissa asiakastilanteissa säilytetään turvallisuus, hallinta ja rauhallisuus? Koulutus vahvistaa haastavien asiakastilanteiden vaatimaa ennakoimisosaamista sekä vuorovaikutustaitoja, kuten aktiivisen kuuntelun ja empaattisen kohtaamisen merkitystä.
Osaamistavoitteet
Osallistuja
- ymmärtää aktiivisen kuuntelun ja empaattisuuden merkityksen haastavissa asiakastilanteissa.
- osaa ennakoida haastavia tilanteita ja varautua niihin.
Kohderyhmä
Keittiötoimen työntekijät, kirkkopalvelutyö (suntiot ja vahtimestarit)
Osallistumismaksu
395
Kustannusten lisätietoja
Kirkkopalvelujen jäsenseurakuntien ja -järjestöjen työntekijät 355 €, muut 395 €. Osallistumismaksu sisältää ohjelman mukaiset ruokailut.
Majoituksesta osallistuja vastaa itse. Original Sokos Hotel Ilveksessä (Hatanpään Valtatie 1, Tampere) on huonekiintiö tunnuksella: BSTEP2026S. Varaukset p. +358 300 870 000, sokos.hotels@sok.fi, www.sokoshotels.fi. Varaukset 10.3.2026 mennessä. Kiintiöhuoneita on rajoitettu määrä.
Koulutuspaikka
Solo Sokos Hotel Ilves, Tampere, Hatanpään valtatie 1
Koulutuksen toteuttaja
STEP-opintokeskus