Tuoretta tietoa kirkon kasvatuksen johtamiseen

6.5.2025 -
Verkkokoulutus
Ajankohtaiskoulutus
Ilmoittautuminen päättyy:
22.04.2025
Koulutukset vuosittain: 2025

Koulutuksen kuvaus

Oletko valmis katsomaan tulevaisuuteen? Liity mukaan webinaariimme, jossa kurkistetaan mm. kirkon uusimpiin tutkimustuloksiin ja asiakirjoihin ja niiden merkitykseen kirkon varhaiskasvatuksessa.

6.5.2025, klo 13–16

Osaamistavoitteet

Osallistuja tuntee Kirkon nelivuotiskertomusta sekä päiväkotiyhteistyön arviointikyselyn tuloksia ja osaa hyödyntää niitä omassa työympäristössään.

Kohderyhmä

Johtajat / lähijohtajat, lastenohjaajat, nuorisotyönohjaajat, papit, varhaiskasvatuksen ohjaajat

Osallistumismaksu

Koulutuksen toteuttaja

STEP-koulutus

Lisätietoa

Webinaarissa esitellään tuoreimpia tutkimustuloksia ja asiakirjoja kirkon, yhteiskunnan ja varhaiskasvatuksen aloilta. Sisältöinä ovat muun muassa uusin Kirkon nelivuotiskertomus ja päiväkotiyhteistyön arviointikyselyn tulokset. Webinaarin ohjelma julkaistaan alkuvuonna 2024 tällä sivulla.

Tiedustelut:
koulutukset@step.fi