Hybridityö, yhteisöllisyys ja työhyvinvointi toimistohenkilöstön työssä

25.9.2025 - 26.9.2025
Täydentävä koulutus
Ilmoittautuminen päättyy:
25.08.2025
Laajuus opintopisteinä: 0,5
Koulutukset vuosittain: 2025

Koulutuksen kuvaus

Toimistotyössä etätyön ja toimistossa tapahtuvan työn yhdistäminen on arkipäivää ja tämä hybridityö tuo mukanaan monenlaisia kysymyksiä sekä työnantajan että työntekijän näkökulmista katsottuna. Koulutuksessa käsitellään hybridityön vaikutuksia erityisesti yhteisöllisyyteen ja työhyvinvointiin.

Osaamistavoitteet

Osallistuja tunnistaa hybridityön vaikutukset yhteisöllisyyteen ja työhyvinvointiin.

Hallinnon ja talouden työntekijät, kirkkoherranviraston työntekijät, muut

Koulutus on suunnattu erityisesti seurakuntien toimistohenkilöstölle ja aluekeskusrekisterin työntekijöille.

Osallistumismaksu

Kustannusten lisätietoja

Osallistumismaksu sisältää ohjelmassa mainitut ateriat lukuun ottamatta illallista, jonka järjestää Kirkon Toimistohenkilöstö KiTo ry ja johon ilmoittaudutaan erikseen. Majoituksesta osallistuja vastaa itse.

Osallistujat saavat alennusta hotelli Scandic Tampere Koskipuiston hinnoista. Varaukset: scandichotels.fi, varauskoodi FIARB (suora linkki). Majoittujat voivat valita mieleisensä huonetyypin sekä saada lisäalennusta maksaessaan varauksen heti varauksen yhteydessä. Huoneet ovat varattavissa aikaisintaan noin vuotta ennen saapumisajankohtaa, hotellin varaustilanteen mukaan.

Koulutuspaikka

Scandic Tampere Koskipuisto, Koskikatu 5, Tampere