Toimistohenkilöstö osana kehittyvää seurakuntaa
Koulutuksen kuvaus
Seurakunnissa ja toimintaympäristöissä tapahtuvat muutokset koskevat koko työyhteisöä ja jokaisen osaamista tarvitaan muutosten toteuttamisessa. Millä tavalla työyhteisösi muutokset vaikuttavat sinun työhösi? Tunnistatko itse oman työsi merkityksen seurakunnan yhteisessä kehittämisessä – entä miten saada se näkyviin myös muille?
Osaamistavoitteet
Osallistuja tunnistaa seurakuntatyöyhteisöjen ajankohtaisia muutoksia ja oman työnsä roolia niissä.
Kohderyhmä
Kirkkoherranviraston, hallinnon ja talouden työntekijät
Osallistumismaksu
270 €
Kustannusten lisätietoja
Osallistumismaksu sisältää ohjelmassa mainitut ateriat. Majoituksesta osallistuja vastaa itse. Sokos Hotel Arinasta on varattu huonekiintiö tunnuksella BKIRKKOPALVELUT. Tiedustelut ja varaukset 3.8.2022 mennessä p. 0200 870 000 / yksittäiset huonevaraukset, sokos.hotels.@sok.fi tai www.sokoshotels.fi
Koulutuspaikka
Original Sokos Hotel Arina, Pakkahuoneenkatu 16, Oulu
Koulutuksen toteuttaja
Kirkkopalvelut ry / STEP-opintokeskus ja Kirkon Toimistohenkilöstö KiTo ry
Tutustu ohjelmaanLisätietoa
Koulutuksessa käsitellään toimistohenkilöstön tehtävää osana seurakunnan työyhteisöä ja tutustutaan erilaisiin kehittämisen välineisiin, joita voi hyödyntää seurakuntien toimintaympäristön muutoksissa.
Koulutus sisältää luentoja ja ryhmätyöskentelyä.
Tutustu myös peruutusehtoihin.